Uppdaterad mobilapp med riktigt smarta funktioner

12 april, 2017

Vi har precis uppdaterat vår APP till både iPhone och Android. Nu kan ni njuta av statistik, förbättrad chatt och lyssna på era inspelade samtal direkt i APPEN.

Statistik i appen
Hur länge väntar dina kunder i telefonkö innan du och dina kollegor svarar? Nu lanserar vi en ny statistikfunktion i mobilappen. Med den får du koll på hur din kö mår och statistiken som behövs för att få magiskt nöjda kunder.

I den nya statistikvyn ser du hur många samtal som besvarats, kundens väntetid i snitt och samtalslängden i snitt. Du får statistik för dagen, den senaste veckan och den senaste månaden.

Så här gör du i mobilappen
Gå till växeltjänster > välj kö > som standard visas här dagens samtalsstatistik. Välj vilken statistik du vill visa genom att klicka eller swipa på statistiken.

Uppdaterad chatt
Nu kan du adressera ett meddelande till en kollega genom att skriva “@kollegans namn” följt av meddelandet. Vi har också skapat möjlighet att skapa öppna chattrum där vilken kollega som helst kan hoppa in och delta.

Inspelade samtal
Alla som har tjänsten inspelade samtal kan nu lyssna på dessa via appen. Gå till samtalslistan > tryck på samtalet du vill lyssna på > välj sedan vilket av de samtal du haft med den motpart du vill lyssna på.